مسابقات میس صورتی
مسابقات میس صورتی
حتما شرکت کن
پست ثابت

 سلام به تمام دوستان عزیز

  به مسابقات میس صورتی خوش اومدید 

برای شرکت در مسابقه منو لینک کنید 

 تبادل لوگو هم دارم 

 جایزه هم داده میشه پش شرکت کن 

 راستی ورود پسرا ممنوعه

 اگه لینکم میکنید حتما حتما خبر بدید تو نظرات  

 اینم آرم مسابقه 

برای اطلاعات بیشتر رو ی لینک های زیر کلیک کنید

   

        



نظرات شما عزیزان:

Áäžáм
ساعت22:38---24 شهريور 1393

عااااااااااااالی



میس زهرا
ساعت23:18---22 شهريور 1393
اجی میگماااااااااااااا من یکم قالب سازی بلدم.فقط یکم..یعنی یه کوشولو..میشه بهم یاد بدی..یعنی یه کد قالبی رو بهم بدی و بعد جای عکس سر صحفه رو مشخص کن و جای پس زمینه رو هم مشخص کن و من هر عکسی رو که دوس داشتم جای اونا بذارم.یعنی اونا رو پاک کنم..میشههه بدی؟؟فقط سر صحفش مث مال خودت دایره باشههههه...تورو خدا خبرم کن...
پاسخ:باشه


میس زهرا
ساعت10:34---22 شهريور 1393
اجی جونممم میشه برام یه قالب مث مال خودت درست کنی؟فقط از این دخترایی باشه که مال خودتم هست.اگه میشه بیا وبم خبرشو بهم بده.باااییی.اجی ولی خیلی خوشمل باشهه هااا..
پاسخ:اره چرا که نمیشه؟؟


شیدا
ساعت18:51---19 شهريور 1393

وبلاگت خیلی خوشمله 



شیدا
ساعت22:23---17 شهريور 1393
من قالب مقل تو اما دختر کره ای باشه

N
ساعت18:40---17 شهريور 1393
این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
پاسخ:عزیزم این تو بخش چت ها برای من اومدو من برای 20 نفر فرستادم


MALAKE
ساعت0:21---15 شهريور 1393
linki
پاسخ:ممنون اسمت ثبت شد


MALAKE
ساعت0:20---15 شهريور 1393
من میخوام بشرکتم

پاسخ: اسمت ثبت شد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. misS soOraty . جمعه 14 شهريور 1398 . 16:22
ABOUT

سلام دوست جونی های خودم حتماااا توی مسابقات شرکت کنید جایزه هم داده میشه یادت نره لینکم کنی البه برای عضویت وب قبلی من خیلی چرت بود ولی الان شدهه یه وب مسابقه ای نظر یادتون نره دوستون دارن خیلی زیاد به چشماتونم خیلی میاد ; )
TAGS
LINKS
دخترصورتی
نام گالری عکس میس نانا
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 تبادل لینک 

برای شرکت در مسابقات

اول مارا با نام

مسابقات میس صورتی

و ادرس 

misssooraty.loxblog.com

لینک کنید و به من خبر دهد!





OTHER

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

دختر آبی